maanantai 5. maaliskuuta 2012

Otsikoton

Mua tavallaa harmittaa,että oon antanu "kasvoni" tälle blogille,koska mulla olis niin paljon asioita mitä haluisin kirjottaa ,mutten välttämättä halua,että jokainen tän lukeneena osais yhdistää sitä muhun.

Tänää me tavattiin lakimiestä tässä pahoinpitely asian tiimoilta ja se vaikutti kyllä todella lupaavalta tyypiltä. Osataan syyttää oikeita ihmisiä oikeista asioista ja vaatia kaikki mihin meillä on oikeus. Loistavaa.
Siitä tulikin hyvä ja luottavainen fiilis vaikkei tässä jutussa kyllä olis muutenkaa mitään epäselvää ollu :D
On vaan kiva,että siinä on apuna alan ammattilainen,ettei jää MIKÄÄN asia huomiotta.
Kuitenkin tän asian läpikäyminen nostattaa mussa erittäin ikäviä tuntemuksia ja en kyl tiedä miten siitä itse oikeudenkäynnistä tulee selviämää. Miten voi kohtaa sen hirviön ja kuunnella sen valehtelut?
Jotenkin tuntuu uskomattomalta,että seurustelin sen kanssa 10 vuotta ja nyt me istutaa oikeudessa vastakkain se syytettynä mun ja äidin törkeästä pahoinpitelystä. Ei jumalauta... Väittäisin,et se vois olla helpompaa ,kun se olis joku tuntematon mulkku mut se ,ett se on ihminen jonka kaa sä oot ollu 14vuotiaasta asti ni ....Emmä osaa ees pukee sanoiks mitä ajattelen.
En oo ennen koskaa kirjottanu ees päiväkirjaa,mut nyt jotenki näiden asioiden kirjottaminen tosiaa tuntuu helpottavan. Ja nää kun ei ole mitään salaisuuksia niin mikäpäs mua estää niitä teidän kanssa jakamasta.
Mutta se taas tällä erää siitä...

Viikonloppu mulla meni mukavasti töissä ja kavereiden kanssa, tuli jopa pitkästä aikaa piipahdettua Mäntsälässä.
Pari viikkoa ja saan mun ihanan pikkupikkupikku hauvelin kotiin , voi että sitä ilon päivää <3 En oo vaa vieläkään keksiny nimeä...Ehkä sen keksii sitten paremmin, kun on nähny sitä pentua vähän enemmän kun yhden kerran :)
Synttäritki lähestyy ja mulla taitaa olla jonkimoinen ikäkriisi :D Päätin,että tästä lähtien täytän aina seuraavaksi 22. ;)

Ei mulla ees oikeestaa muuta tällä erää Täytyy lähteä treffaa unimasaa,jotta jaksaa huomenna taas työskennellä kutsumuksen parissa ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti