torstai 29. maaliskuuta 2012

Lauantai mielessä, vesi kielessä ;)

Mä odotan NIIN lauantaita kun pääsee juhlimaan rakkaiden ystävien kanssa!!
Mulla on siis tupari-synttärit ja kämppä täytyy hyvillä frendeillä. Boolia juuaan ja pidetään hauskaa! :)
En ookkaa vähään aikaan juonu, työsyistä ja siitä mistä oon aikasemminki maininnu ettei kestä sitä krapulaa.
Tänään mulla alkoi kolmen päivän vapaat. On sitte aikaa siivoilla ja järkkäillä juhlia :)



Aiemmin ku puhuin siitä ikäkriisistä niin on aika huvittavaa,että mun blogiin on löydetty googlettamalla avainsanaksi "vaihdevuodet"..HMM EN KAI MÄ NYT NIIN VANHA VIELÄ OLE :D Mutta tiistai-päivä lähestyy uhkaavasti ja kaveria lainatakseni alkaa olla sitten se "parasta ennen" päivämäärä ohi :D Oivoi.

Päivät,viikot,kuukaudet ja vuodet menee vauhdilla.. Nyt ihan muutamat viime kuukaudet on ollu mulle parempia kun moniin vuosiin. Tää Järvenpäähän muuttaminen oikeesti teki mulle niin hyvää!! En oo kyllä päivääkään katunut. :) Joskus vaan kun päästää kaikista vanhoista asioista irti ja on valmis ottaa kaiken uuden vastaan se on paras ratkaisu kun mikään muu! Ja näin myös mun kohdalla tapahtui..Monesti tulee mietittyä sitä kaikkea draamaa parisuhde- ja silloisten ystävien saralta ja oikeesti ihan hävettää,ett on semmosta kestäny. Jos joku nyt kohtelis mua niin ni... No jätämpä sanomatta :D Kuitenkin jokainen paska kokemus on vahvistanu mua ihmisenä hurjasti. En enää jaksa välittää mistää pikku pelleilyistä.

Tämän päivän to do-listalla olis vielä postissa käyminen, hieman siivoaminen, koirien lenkittäminen,apteeekissa käyminen,muutaman s.postin kirjoittaminen, kaupassa käynti ja sitten voikin alkaa tuijottaan illan tv-ohjelmaa. Huomenna aamusta salille ja sen jälkeen sitä juhlien järkkäilyä!

VAPAAT <3 !!!








2 kommenttia:

  1. napsippas sitten synttäri kekkereistä paljon paljon kuvia tänne näytille:)

    VastaaPoista