lauantai 24. maaliskuuta 2012

IKÄKRIISI!

Ihan muutama päivä ja täytän 26...Siis mihin tää aika on mennyt? Musta tuntuu et just vast täytin 18... Ja siitä on  jo 8 vuotta. Uskomatonta! Jonkinlainen ikäkriisi pukkaa kun tuntuu että niin moni ympärillä saa lapsia , menee naimisiin yms... Mä en halua kumpaakaan vielä. mut silti jotenkin a-h-d-i-s-t-a-a......

Toi dokaaminenkaa ei oikeestaa enää isnpaa yhtään. ISO syy siihen on,etten kertakaikkiaan siedä niitä krapuluapäiviä mitkä vaan pahenee mitä vanhemmaksi tulee! Palautuminen kestää jo yhestä illasta kaks päivää enkä todellakaan tiedä onko se sen arvosta. Joskus, kun on jotain juhlia ja tapahtumia ni joo, mut muuten aion kyllä radikaalisti vähentää juomista. Onneks mulla toi vuorotyö myös rajaa siihen mahdollisuutta aika kiitettävästä.
Eilenkin perjantai-iltana oli ihana makoilla sohvalla ja kattoo hyviä tv-ohjelmia. Tänää sitte heräsinkin pirteenä klo 6.30 :D Vanhuuden merkkejä...... No okei, pentu herätti riehunnallaan mut enpä jatkanu unia vaan nousin reippaasti ylös!

Ens viikolla mulla kuitenkin on juhlat. Synttärit+tuparit. Ootan nitä kyllä innolla, on kiva saada kavereita tänne kokoon :) <3 Mun piti ennen tupareita maalata keittiön kaapit mut enhä mä oo saanu sitä aikaseks. Ehkä mun kaverit kestää yhen illan kattella niitä kellertäviä kaappeja :D Kyllä mä ne tossa kesän aikana maalaan.........

Vielä olis kaks päivää töitä ja sitten pari vapaata. Aion käydä salilla ja siivoilla kotona..Valmistella jotenkin lauantain juhlia :) Nyt mun täytyy kuitenkin lähteä reippaasti iltavuoroon......... xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti