sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

IHOLLA

Ootteko seurannu sitä uutta sarjaa iholla?
Mä olin ekan jakson jälkeen vähän kummissani ,mut tokan jälkeen olin jo koukussa!
On se vaan jotenkin niin mielenkiintoista seurata ihmisten elämää :D

Mun lemppari tyyppi on ehottomasti se 16-vuotias ja sitten se raskaana oleva nainen .. En vielä muista nimiä :o Aika vähän on niitä paria tyyppiä näytetty, mut eiköhän ens viikolla päästä kurkkaa niidenkin elämään vähän enemmän ;)

Odotan kyllä innolla mitä tämä sarja tuo mukanaan :)




No entä se sarja nimeltään rakkaudella katettu? Voi herrantsiisus mikä myötähäpee tuli sen BB-Farbodin käyttäytymisestä!!!!! Miten se voikin olla niin oksettava nolo!!!!
Mä olisin toivonu et se mimmi olis valinnu sen vikan jätkän...Sen joka se valitsi ni....hmmm.. kuka helvetin urpo alkaa puhumaa lapsista ekoilla treiffeillä? Mä ainakin juoksisin karkuu ja kovaa jos itselle niin kävisi :D

Vähän pöhkö ohjelma, mut varmaa tulee sitäkin kytättyä! :D



Sarjojen nettisivuille pääset täältä : IHOLLA
                                                    RAKKAUDELLA KATETTU

4 kommenttia:

  1. mä oon kans ihan koukussa tohon iholla, mun lemppareita siin on just se raskaana oleva ja se kampaaja:)

    VastaaPoista
  2. Hei! tuolta aikasemmista kommenteista kyyläsin et oli toivottu festari postauksia...missä ne on?:DDD
    ps.rakastan sun blogia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiva kuulla :)<3
      festaripostaukset on vähän haasteellisia kun mulla ei oo tällä koneella niistä kuvia ollenkaan :/ täytyy kaivaa tuolta ircistä:D jotain vanhoja kuvia ja tehä joku postaus :) enempää ei oikee voi menneistä tehä mut tulevista tottakai tulee sitten :)

      Poista
  3. kesää odotellessa:)

    VastaaPoista