sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Hmm..

Okei, eli alotetaampa alusta. On ystäviä, jotka tekevät suon puolesta mitä vaan, on ystäviä jotka on sun tukena vaikka kyse olis mistä, on ystäviä jotka yrittää "välinpitämättömyydellään" osoittaa sulle mitä kaikkea voit menettää , jos et ota itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy. Mulla on oikeestaan näitä kaikkia ja niistä kaikki on mulle hirveen rakkaita.
Valitettavasti on myös niitä ns. ystäviä, jotka antaa muiden mielipiteiden vaikuttaa liikaa tai niitä ,jotka selän takana messissä puhuu paskaa vaikkei sitä välttämättä tavallaan edes tarkottaisi.
Mä aion kuitenkin kartoittaa tässä tulevaisuudessa, ketkä on niitä mun oikeita ystäviä, jotka ansaitsee mun ystävyyden ja jolle mä kelpaan sellaisena kun olen. Mä väitän olevani lojaali ystävä ja moni varmasti tietää ,että oon niiden puolesta tekemään mitä tahansa. Miehiä tulee ja miehiä menee, mutta ystävät pysyy.

Mä halveksun sellaisia ihmisiä, jotka antaa toisten mielipiteiden liikaa vaikuttaa ja niihinkin oon törmänny ketkä ei nyt vaan voi olla väleissä "ton kaa ku se ei oo kaveri ton kaa". Eikös tota harrastettu vaan ala-asteella?  Ei näköjään. Jokaisen ystävän kanssa tulee varmasti olemaan aina jokaisella ne huonot ja hyvät hetket ja se kai kuuluukin siihen ystävyyteen, mutta liika on aina liikaa.

Mulla on onneksi ympärillä tällä hetkellä taas ihania ihmisiä , mihin voin luottaa ja kelle voin kertoo murheistani. En ehkä kerro samoja asioita toiselle, kun taas toiselle ,mutta löytyy tilanteelle kun tilanteelle sellainen ystävä kenen kanssa sen voin jakaa. Ja siitä olen erittäin kiitollinen.

Tähän mun uuden elämän rakentamiseen kuuluu myös se, että karsin oikeasti ne ihmiset ympäriltäni, jotka ei ole minun ystävyyttäni ansainnut. Ja niin on monen kohdalla jo käynytkin. Toivottavasti ne, ketkä oikeesti välitän hirveesti pysyy mun rinnalla ja näin varmasti tapahtuukin.

Erilaisilla ystävillä tarkoitan mm sitä, että on pari ystävää, jotka saa mut aina hyvälle tuulelle vaikka olis kuinka paska päivä vaan olemalla ihania itsejään (erityis kiitokset tästä täytyy mainita menevän nikolle), on ystväiä kelle mä voin kertoa IHAN kaiken tietämättä ettei ne tuomitse mua millään tavalla, on ystäviä jotka lähtee tarpeen vaatiessa mun "hulluteluihin" mukaan ja on ystäviä joiden kanssa voi jakaa arkipäivän murheita tietämällä saavansa siihen aina tukea. Ja toki monien kohdalla näitä kaikkia voi yhdistelläkkin, mutta you know?

Toivottavasti te tajusitte yhtään mitä tarkotin, mutta haluan sanoa teille rakkaat ystävät,että ihanaa kun olette olemassa ja olette mulle erittäin tärkeitä <3







5 kommenttia:

  1. Sanotaanko vaikka niin, että oikeat ystävät eivät asetu poikkiteloin tielle, ellei ole matkalla väärään suuntaan.

    Ja mitä sitten tulee siihen, että ystävä kääntyy vastaan kuuntelemalla jonkun muun mielipiteitä? Siis mitä!? Eikös siinä vaiheessa homman pitäisi mennä ihan päin vastoin ja ystävän puolustaa sinua moisilta puheilta. En ymmärrä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nimeenomaa. mä teen tänää myöhemmin hieman selkeemmän postauksen tästä aiheesta.

      Poista
  2. Tiedän tunteen tästä asiasta,monesti on mulle käynyt niin,että musta ollut "huhuja" liikenteessä vaikka ne eivät ole pitäneet paikkanssa ja sitten hyvä ystäväni on uskonu ne ja siinä meni sitten se ystävyys..Huhhahhei, mutta jokatapauksessa hätätapauksissa tietää kuka on ystävä ja kuka ei :) Ja varsinkin kun itsekin kyseisestä Mäntsälästä olen tai asunut jonkun aikaa, niin täällä riittää noita selkäänpuukottaji yksi jos toinenkin:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai sä oot mäntsälästä? :) joo se on kyllä ihan hirvee kylä ja siellä asuu niin paljon paskoja ihmisiä .. oon niin onnellinen,että vihdoin muutin sieltä pois!!!!
      Ollaakohan me koskaan törmätty? tosin sä oot paljon nuorempi ku mä :)

      Poista
    2. Joo täällähä mä :D ja täältä niitä paskiaisia kyllä löytyy :) mä en itseasias tiedä ollaanko koskaa nähty missää tai mitää :) koska itekki täytin 18 vasta viime elokuussa :D mutta kuitenkin ainaki tiedät jostain mun tädin ansku sundbergin os. matilaisen..:) ku joskus oon sen kavereita selaillu :D

      Poista