perjantai 24. helmikuuta 2012

Uusi perheenjäsen?

Yksi iso syy, miksi oon jaksanu kaiken stressin keskellä, on noi mun omat ihanat pienet pallerot mistä on seuraa ja lohtua ja iloa niin paljon <3







On ihana tietää,että kaksi pientä olentoa odottaa sua kotiin ja on niin onnellisia aina sut nähdessään :) Nää pojat myös nukkuu mun vieressä aina ja joskus myös tää pienempi herra päällä :D

Nyt sain kuulla,että se mistä tuon chihun oon ottanu niin niillä olis pentuja ja lähdinkin sitten katsomaan....KAIKKi oli IHANIA, mutta yksi taisi viedä sydämen kaikista eniten <3 Choco oli mulla mukana ja kun ne näki toisensa ni tää pieni tuli nuuskimaan ja tassulla tökkimään ja sanoi ihan selvästi chocolle "jou brother mä muutan teille". <3 <3

                                                   aion tehdä kaikkeni, että näin myös tapahtuu <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti