perjantai 10. helmikuuta 2012

THAIMAA 2012 Maya Beach

Mä aion tehdä tästä rannasta nyt erillisen bloggauksen, koska tää paikka on upein missä oon koskaan ollu.
Oon kuullu traumaterapeutilta työn puitteissa, että jokaisella ihmisellä pitäs olla semmonen "turvapaikka" mihin vois ajatuksen voimalla liidellä kun tulee ahdistava/stressaava tilanne ja jatkossa oon varma siitä,että tää kyseinen paikka on se mun turvapaikka!Se voi jollakin ihmisellä olla esim vaikka kotisohva tai joku ihan mielikuvitus paikka mut tarkotuksena on just se ,että se on stressitön paikka missä sun on hyvä ja turvallinen olo. Tää kyseinen biitsi oli mulle just sitä!! On moni muukin paikka tietty , mut ihan oikeesti tuolla ku mietittiin äitin kanssa,että mikä tällä hetkellä eniten stressaa ni päädyttiin vastaukseen "minkä värisellä kynsilakalla tänään käydään lakkauttaa kynnet". Mun mielestä silloin menee aika hyvin! :D

Me päätettiin extempore lähtee tolle biitsille Phi Philtä, koska siellä oli laskuvesi ja oli mahotonta uida. Otettiin siitä sitten yhdessä joidenkin ranskalaisten kanssa longtail boat ja lähdettiin matkaan... Matka kesti ehkä 20 min ja perille saavuttuamme näky oli kaunis <3 :

                                                                        longtail boat








                                                                    onnellinen uimari









Palmuja, VALKOINEN hiekka ja turkoosi kirkas vesi <3 Ja isona plussana oli,että tuolla oli ehkä n. 20 ihmistä kun tosiaan vaan tommonen biitsi missä piipahdetaan veneellä. Pystyi rentoutumaan ja nauttimaan elämästä täysin rinnoin! Tää on ollu ehkä mun yks elämäni ihanimmistä päivistä ja kuvia olis vielä lisääkin kameralla. Laittelen niitä heti kun sen piuhan löydän ja olihan tässäkin jo aika monta :D

Nyt oon esitelly teille mun turvapaikan, mikäs se vois teillä olla? Tänne aion ajatuksen voimalla liplatella vielä monta kertaa ja toivottavasti myös ihan oikeastikkin!

Huomenna luvassa lisää phin phin kuvia ja menoja , nyt nukkumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti