keskiviikko 8. helmikuuta 2012

THAIMAA 2012 Krabi Ao Nang PART 2

Jatketaan... Päivät tosiaan kului rannalla ja thai-hieronnassa ym. Ei ollut paljon huolen häivää paitsi ehkä palanut naama =) Käytiin monissa eri hierontapaikoissa, mutta yksi nousi lemppariksi yli muiden. Siellä sai aina hyvän hieronnan, semmosta kunnon runnomista eikä mitään lääppimistä. Oli semmonen iso huone täynnä sänkyjä ja siihen kun lösähti niin ilmastointi viilensi mukavasti ja taustalla soi rauhallista musiikkia... Mun mielestä tällästä pitäs olla suomessakin saatavalla muutamalla eurolla! Tässä pari kuvaa meidän lempi spa:sta.

Ja sitten meidän hotskan tien toisella puolella sijaitsevasta rannasta...

Hääparilla oli kuvaukset tällä rannalla <3

Tietenkin meidän oli tsekattava myös ao nangin yöelämä ja meillä oli kyllä todella hauskaa! Mentiin semmoiseen "lentokenttä" baariin ,jossa oli hauska henkilökunta ja meitä kohdeltiin kun joitain VIP-asiakkaita,ilmeisesti sen verran paljon drinksuja tuli tilailtua :D Ja haha, tutustuin paikallisiin THAIHUORIIN ja niiden kanssa biletettiin aamuun asti :D Mä jatkoin vielä vähän myöhempään kun äiti ja se pönttö venas mua hotellin edessä kun ei tietenkään voinut mennä nukkumaan ennen kuin tytär 26weee tulee takaisin. Äitikin siinä kun pienessä hiprakassa oli niin lähetti mulle 3 kertaa viestin missä luki meidän hotellin nimi , kun  se meinas ettten löydä sinne itse takaisin.. Huvittavinta oli,että joka kerta se lähetti eri nimen :D Että kiitos vaan avusta mamma ;))

Ostettiin halvinta vodkaa kaupasta ja sen kyllä mausta huomasi :D En tiedä kyl ees mitä toi oikeestaan oli, siinähän lukeekin "im not vodka" ;D

tuktuk
           Pikkasen oli kiva matkustaa näillä tuning tuktukeilla :D Poppi soi niin että koko kottero tärisi! :D
                                                                     baarikadulta...
                   meidän lemppari tarjoilija, jolla on jostain syystä mun huivi päässä? (ei muistikuvia)

Valitettavasti tästä illasta ei oo oikee enempää julkaisukelpoisia kuvia..... Äiti ei ehkät tykkäis jos julkasisin mm niitä kuvia ja videoita joissa se laulaa karaokea :D HAHAHHA. No joo lauloin mäki kuulemma Brtiney Spearssia,mahtoi olla todella kaunista :D Onneks ei tarvi nähdä niitä paikalla olleita ihmisiä enään ;)
Ilta oli siis hauska ja ikimuistoinen!

Seuraavana päivänä päätettiin sitten lähteä ratsastamaan norsulla. Otettiin taas tuktuk ja lähdettiin sinne sarafille. Kun päästiin perille niin tietenkin meidän tuurilla alkoi sataa vettä AIVAN KAATAMALLA. Ensimmäiset pisarat koko reissun aikana ja sitä vettä tuli ja todella paljon! Ei sitten uskallettu eikä viitsitty ilman sateenvarjoa hyppää selkään , joten se jää nyt sitten seuraavalle reissulle.

Näissä merkeissä muutama päivä vierähti. Varattiin 3 yön jälkeen toinen hotelli, sekin ao nangista,mutta toiselta puolelta.. Jatketaan siitä sitten seuraavassa blogissa taas :)

1. Vastaukset
    1. suosittelen kyllä lämpimästi thaimaata ja erityisesti krabia, ja matkaseuraa saat musta sinne millon vaan ;)