lauantai 25. helmikuuta 2012

SISILIA 2010 osa 1 :)

Yksi aamu heräsin ja huomasin exäni kadonneen. Meillä oli ollut yöllä känniriita ja arvelin sen johtuvan siitä. Hetken päästä kuitenkin huomasin läppärin näytöllä jonku google kääntäjän avulla tehdyn tekstin ,jossa se "päätti kadota, koska ei pysty kohtelemaan mua hyvin ja lupasi rakastaan maailman ääriin asti". Kenelläkään ei ollut hajuakaan mihin se oli häipynyt ja stressi oli suuri... Kunnes poliisin avulla selvisi,että se oli lähtenyt ranskan muukalaislegioonaan. OLI SIIS LOMAN PAIKKA :D

Varattiin Ystäväni Nikon ja Franssin kanssa matka sisiliaan. Lennettiin sinne Amsterdamin ja Rooman kautta ja näin jäkeepäin oon vaan kauhistellu sitä,että meillä oli noissa molemmissa joku reilu tunti vaan vaihtoaikaa. Kukaan meistä ei ollut kokenut noissa lentojen vaihdoissa ja nää kyseiset kentät oli meille ihan vieraita. Silti me selviydyttii niistä ilman mitää hankaluuksia, HYVÄ ME =)

Nipsuli Amsterdamissa
                                                                3 väsynyttä matkustajaa xD

Taisi olla jo ilta kun saavuttiin perille. Iskä oli meitä vastassa lentokentällä ja mentiin siitä sitten niiden luokse syömään. Sen jälkeen lähdettiin meidän rantakämpille , semmoinen kolme huonetta ja keittiö AIVAN meren rannassa :) Pojat oli väsyneitä matkustamisesta ,joten minä juhlistin hetken vielä italiaan pääsyämme yksin ja tästä kuvasta onkin riittänyt huumoria pitkään , koska se on niin kamala :D Jaanpa sen siis teidänkin kanssa:

Pojat ei oli kuitenkaan uskonu,että tissuttelin vielä yksikseni niin olenpa sitten päättänyt kuvata tapahtuman :D

Aamulla riennettiin heti ekana rannalle. Mulla ja Nikolla ainakin kun on pieni pakkomielle tosta rusketuksesta (Nikolla kyllä 100 kertaa enemmän) nii voitte vaan kuvitella ,että siellä rannalla lojuttiin lomasta suurin osa =)
Mun pikkuveli tuli myöskin kanssamme sinne <3

Rantapäivän jälkeen lähdimme kauppaan täyttämään jääkaappia .. No ainakin juomasta. Viini ja skumppa varsinkin kun siellä on niin naurettavan halpaa niin.. Voitte kuvitella kuinka paljon sitä tuli ostettua.
Tulihan sieltä myös joku uutinen jo parin ensimmäisen päivän aikana "Halpa talousviini nousi Bb-Nikon päähän" tai jotain tommosta, en muista :D

Tästäkin kuvasta on naurua riittänyt, koska tää kuva on otettu n.klo 8 ja meidän Niko oli jo ekan kerran sammunut. Oli hieman petollista lipittää sitä viiniä lantraten limuun, koska sitä vaan pysty juomaan ja juomaan :D

Saatiin Niko kuitenkin aika pian hereille ja päätettiin lähteä tien toisella olevaan kahvilaan drinkeille.

Ompas meillä jo muuten ekan päivän jälkeen aika hyvin tarttunut aurinko :)

Siellä sitten pari drinkkiä lisää juoneena saatiin helvetin hyvä idea ,että liftataan Naxosiin! Se on sisilian suosituimpia turistikohteita , joka sijaitsi n 8km päässä siitä meidän kämpiltä. Ja joo-o, kyllä jälkeeepäi sai kuulla isiltä,että sisiliassa EI LIFTATA. :D Muistaakseni kysyttiin vaan pokkana yhdeltä pariskunnalta ,että heittäskö ne meidät sinne pientä korvausta vastaan ja niinhän ne heitti. Sullauduttiin kaikki kolme semmosen pikkusen fiat unon taakse ja hetken meillä olikin hemmetin hauskaa "viihdyttäen" sitä vanhaa pariskuntaa lauleskellen suomalaisia lauluja. Mahtoi olla niillä kivaa juu :D Kuitenkin kisaväsymys voitti ainakin meidän Nipsun ja se oli jo täydessä unessa ennen Naxosiin pääsyä :D Syötiin sen pariskunnan kanssa Naxosissa jädet ja ne heitti meidät ystävällisesti takaisin kotiin. Loppu hyvin kaikki hyvin siis :D

Jottei tästäkin postauksesta tulisi ylipitkä, niin jatketaan taas myöhemmin. Olehhan kuulolla ;)

1. näitä reissu juttaja on ihan huippu lukea,jatka ihmeessä! olisi mukava myös lukea jos olet tehnyt reissuja ihan suomen rajojen sisäpuolellakin road trippejä, festareita ym:)

1. kiva kuulla että tykkäät :)) juu kyllähän noitakin reissuja löytyy ja voiskin harkita myös niistä bloggausta. kiitos vinkistä ;)

2. hei joo festari kuvia katsellessa vois jo alkaa fiilistelee tulevaa kesää<3

1. Kysyn luvan niiltä kenen kanssa siellä oon ollu ja jos saan luvan ni huomenna tulee jo eka :) Jos muita toiveita niin kertokaa toki! :))