sunnuntai 20. marraskuuta 2011

TESTING TESTING!

Heippa vaan!

Ajattelin kokeilla miltä tämä blogin kirjottaminen mahtaa tuntua... :) En oo hyvä tässä, mutta ajattelin silti kokeilla.

Pitääkö tässä alussa kertoa jotain itsestään? :D En tiiä, mut kerron...
Eli oon 25-vuotias sinkkutyttö Mäntsälästä. Reilu viikon päästä koittaa uudet kuviot ja muutto Järvenpäähän, ihanaa :) Mulla on kaks pientä ihanaa koiraa, veeti ja choco <3 Oon töissä mielenterveyshoitajana kellokosken sairaalassa. I love that job <3 
Mun elämässä on viime aikoina ollu aika paljon draamaa.... Aattelin, ett tästä mun tapahtumarikkaasta elämästä vois alkaa vähän kirjottelee, ainakin omaksi iloksi :) 


                                                                            IT`S ME!


Sinkkuna oon viihtyny nyt puol vuotta. Sitä ennen seurustelin n. 10 vuotta ihmisen kanssa, jolla mä näin jälkikäteen nään paljon psykopaatin piirteitä. Meijän ero päätty aika rumasti loppujen lopuks lähestymiskieltoon, kun se älypää hakkasi mut ja äitini. Hieno mies! Siihen suhteeseen mahtu draamaa....Hän mm katosi kellekkään kertomatta viime kesänä ranskan muukalaislegioonaa...JEP , ei vissiin sekään kerro kovin terveestä ihmisestä? Oon ollu aika sekasin sen suhteen viimeisinä aikoina ja eron aikana. Nyt oon vihdoin saamassa taas elämästä kiinni ja alan tajuta minkälaisessa helvetissä sitä onkaan tullu elettyä. Entien mä oon tehny vahinkoa itelleni ja sitä kautta kaikille mun rakkaille. Olis vaan pitäny paljon aikasemmin tajuta päästää irti, mut ei kai sitä rakastuneena siihen pysty. Plaaf :/ Mutta joo, se siitä...

Tänään mulla on ollu vähän darra. Olin eilen juhlimassa ystävieni kanssa täällä mäntsälässä. Täällä en ookkaa juhlinu pitkään aikaa. Oli kyllä ihan hauska ilta , pakko myöntää :) Yleensä en tykkää täällä päin juhlia kun täällä jotenkin vaan asuu kaikki kieroimmat ja kusipäisimmät ihmiset :D Mutta on täällä tietty paljon myös hyviä tyyppejä :) 
Viime viikonloppuna olin ystäväni Nikon , sen bbstäkin tunnetun ihanan höpsön kanssa juhlimassa turussa ja oli kyllä erittäin hauska viikonloppu :D Yövyttiin omppuhotellissa ja biletettiin the monkey nimisessä baarissa..Oli huippua! Joskus varmasti sinne suunnataan uusiksi :) Ainoo paikka mihin saatii porttikielto oli Hese ja sekin oli noh sanotaanko näin että vähä sekava tilanne ;D 



                                                                       niko & meltsi <3




Nyt jumitan kotona ja oottelen koska kaveri soittaa.. Lupauduin sen hakemaan tuolta hyvinkäältä eli kuskin hommissa siis tänään :) Ei sitä vanha jaksa enää ees kahta päivää bilettää..Tai jaksaa mutta olot on kyllä myös sen mukaiset :D 

Nyt mun täytyy lähtee viemää noita kahta palleroa pihalle.. Jatkan taas myöhemmin! 

                                                                        Veeti & Choco <3








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti